Beställ hem sommarkläderna!

Good day sunshines!
Gud, jag nyser hela tiden! Har gjort det hundratals gånger idag, känns det som...
Och varje gång jag går ut känns det som om det bara rinner mer (I know, to much information).  Jag som vill vara ute i solskenet! Hoppas att det blir bättre till imorgon, för på fredag faller det vattendroppar från himlen igen.

Här nedan får ni se tre outfits som du kan klicka hem från nätet - från Ellos, Forever21 och H&M Shop Online. Perfekt till sommaren när solen steker!


image199
image200


Slängkyssar,
Martina.

Kommentarer
Postat av: Ewie

färgade tights är nästan ett måste :D gladiator-sandaler ska jag nog köpa utomlands :D

2008-04-22 @ 15:52:42
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Marie

Har hört att det blir grymt dyrt att beställa från forever 21 - vet du hur det ligger till?

2008-04-22 @ 16:00:04
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Anonym

Jag ÄLSKAR långa klänningar! Och långa kjolar oxå, för den delen. Köpte en fantastisk sidenklänning på H&M för nån vecka sen: Hellång, diskreta färger (brunt, grädde, blekt vinrött), halterneck - För endast 149kr!!!

2008-04-22 @ 20:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0