Body's popular!

Det har blivir extremt populärt
med att ha på sig en body nu. Något som  Madonna hade på sig i sin   Hung Up video för sisådär 3 år sedan. Jag tyckte det var väldigt fult om jag ska vara ärlig. När hon stretchade såg ma ju nästan in! Och dessutom så är hon över 40 år nu, hon kanske ska tänka på att inte gå så lättklädd nu kanske, det är ju inte många 40åringar som gör i vanliga fall men nu är ju hon ändå artist så det är väl okej. En som älskar bodies är t.ex. Kenza, ni vet Sveriges största bloggare! Om ni vill besöka hennes blogg så knappar ni in: www.kenzas.se . Det är en väldigt bra blogg måste jag säga, och fin är den också. :) Själv är jag inte så förtjust i bodies, eller jag skulle inte kunna ha på mig det, men på andra är det hur coolt som helst! Som ex. på Kenza! Vad tycker ni om det? :)
Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0