Can there be sunshine although it rains?

I've got sunshine, on a cloudy day. When it's cold outside, I've got the month of May...
Ja, så lyder den inledande texten i Tempation's låten "My girl" och beskriver just min känsla nu!
Det är regningt, kallt & grått men jag mår toppen! För idag är det fredag vilket betyder mys mys mys!
Ikväll ska jag kolla på Talang 2008 och Berg flyttar in, käka god mat med min mamma & lillebror och ha mysigt helt enkelt! Idag ska Carina Berg flytta in hos Lasse Berghagen, kanske inte fullt så roligt som när hon kommer vara hos Bert Karlsson (alltid lika rolig) och Martin Stenmarck (alltid lika snygg!) men det blir nog ändå kul! ;)
Nu ska jag nog snart baka kladdkaka. Mmm, nu blev ni allt sugna, va? ;)





Massa fredagskramar,
Martina, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0