Dansuppvisning.

Hej! Jag kom precis hemfrån en underbar dansuppvisning! Min lillasyster dansar Kidzdance där. Superduktiga var dom, det var mellan åldrarna 6-17 skulle jag tro. Jag träffade massor av människor som jag kände igen där, det var som att alla var där kan man säga. Men i alla fall så skulle min lillasyster Sofie vara lite "motorcykelknutte" kan man säga. Coola, svarklädda, svart smink o.s.v. så jag satt och sminkade henne hela eftermiddagen och gjorde henne i ordning. Snygg blev hon i alla fall! ;) Jag sov till 11.00 idag ungefär så jag har inte hunnit blogga så mycket, men jag bloggar mer sen! Jag ska visa ett par solglasögon som jag ska köpa hade jag tänkt + lite annat för mina presentkort från min födelsedag. Jag ska sticka till kolonilotten nu så ni får ha det så bra! Kram Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0