Dendär klänningsaken.

Hejsan!
Jag har funderat ett tag nu på en sak. Jag hatar att ha jeans för det är så obekvämt. Visst, någon gång går det väl an men jag tycker inte det är så skönt, istället så älskar jag att ha klänning på mig, för det är däremot väldigt luftigt och skönt att ha på sig. Så jag tänkte på att jag kanske ska göra som Sigrid www.sigrids.se att göra det till min grej liksom, att jag alltid har klänning på mig! Jag funderar fortfarande på det men jag sa det till Martina innan och frågade vad hon tyckte, och det tyckte hon skulle vara helt okej. Det är ju inte direkt något konstigt precis. Men som sagt så funderar jag fortfarande på det, men jag tänkte ta hjälp utav er, vad tycker ni? Ska jag satsa?
Tacksam för er hjälp!
Kramar, Ida!

Kommentarer
Postat av: sandra

Varför inte? Det är ju snyggt!

2008-04-15 @ 13:01:00
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Natahlie

Satsa,det är ju hel snyggt

2008-04-15 @ 15:45:18
URL: http://ninno.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0