Donken!

Barabappapa I'm lovin' it! - Yes I do!
Ja då ska jag och Martina snart sticka till Mc Donalds och tjocka oss lite med god mat. Jag älskar Mc Donalds och det vet jag att Martina också gör. Vi diskuterade med killarna idag att man säger "Meck Donalds" och inte "Mack donalds" eller vad säger ni? :p Har vi rätt eller har vi rätt? ;)

Skolan idag gick super! Var ganska trött på morgonen men det gick över efter lunch! Då hade vi gympa (brännboll) och sedan NO. Nu har vi ju ledigt i fyra hela dagar! Hur gött som helst ju! Right? ;p Nu har klockan blivit 16.35 så jag ska sticka och kolla på OC! Bilder från våran måltid där kommer sen! ;D

Cya! / Ida <3



Kommentarer
Postat av: J

Älskar också donken haha.
Kolla gäna in min blogg :)
Kram

2008-04-30 @ 16:57:20
URL: http://jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0