Fredagsmys!

Tjosan alla läsare!
Just nu längtar jag bara ihjäl mig till ikväll då Martna ska ha sin lilla tjejfest med hennes fyra närmaste vänner mig, Aida och Belinda + Martina då! ;) Det ska bli riktigt riktigt superkul! Vi fyra har alltid så kul tillsammans förstår ni. :) Men tillbaka till hur dagen har varit. Fredagen har varit bra, vi började morgonen med en tipspromenad och avslutade dagen med idrott. Inte så konstigt. Samtidigt som jag skriver så kollar jag på OC så inlägget blir aldrig klart nästan, hehe. På Martinas fest ikväll så ska man komma i myskläder och inget smink. Jag ska ha ett par gråa mysbyxor och...eller jag kan lägga upp festoutfiten sen innan jag sticker dit! Men ni kan glömma att ni får se mitt ansikte, ;P Jag håller på och tvättar mysbyxorna som jag ska ha men det är inte klart än! ;s, men det är väl snart klart, eller man kanske bar akan stänga av tvättmaskinen så stannar den? Jaja, jag kan ingenting om att tvätta typ! Men shit the same. Nu när det entligen är helg så fyller jag år! och så hade jag tänkt vila ut mig lite också. Det är ju självklart inte lika jobbigt i skolan nu mot slutet, men vila måste man ju alltid göra ändå. Men nu börjar OC så jag måste gitta! Ha't bra allesammans!<3 
Hugs, Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0