Gekås-shoppat idag!

Godkväll läsare!
Jag är väldigt trött och sliten och har ont i fötterna nu efter en lång dag på Ge-kås. Fy vad mycket folk! Men jag fick tag i det ja skulle få tag i. I skolan idag började jag sent och direkt när jag kom till skolan så skulle vi ha matteprov. Det gick nog rätt bra tror jag, vi får se imorgon om hon har rättat proven då. Sen efter lunchen och rast och allt så hade jag spanska och där skulle vi spela upp en pjäs, vilket gick bra. Vi spelade Rödluvan och jag fick vara mormor. En replik var: Socorro, socorro! Som betydet Hjälp, hjälp på svenska, men det skulle jag ju ropa ut men det blev la snarare ett muspip eller i vanlig ton. Men det skrattade jag bort mitt i pjäsen så jag tror ingen brydde sig. Jag ska lägga upp bilder på vad jag köpte imorgon för jag orkar verkligen inte nu! Är supertrött. Men jag kan skriva vad jag har köpt.

* Jeans. {Ljusblåa.}
* Ett linne. {Ett lila med blommor på.}
* Två koftor {Envit och en sandfärgad.}
* Underkläder och sockar.
* Deodorant.
* Puder, Mascara & Kajal.
* Parfym.

Köpte inte så mycket mer men jag ska upp en gång tll senare. Ska ni dit någon dag då?
Kram, Ida.


Kommentarer
Postat av: Ewie

åh gekås är så billigt =)

2008-04-04 @ 14:15:22
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag älskar Gekås, synd bara att jag bor sååå låångt bort därifrån! Ska samla ihop några kompisar och åka dit ngn helg!

2008-04-04 @ 14:26:54
URL: http://amandasvita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0