God Morgon!

God morgon!
Jag tänkte precis göra min i ordning för jag ska ner till bibloteket hade jag tänkt. Jag skulle gärna vilja ha en bok. Nu är det en dag kvar till jag och Martina fyller år! Wiii! JAg ska ha ett vuxenkalas här hemma imorgon då, så då får jag träffa hela feta släkten. Idag ska jag annars bara ta det lugnt fram till eftermiddagen då ja ska träffa Martina och va med henne hade vi tänkt. Jag och Martina har redan planerat vår framtid tillsammans, vi ska söka jobb i stockholm bådatvå och flytta dit och bo tillsammans i en jättefin lägenhet som vi kollade på igår! Okej okej, det är nog inte kvar då när vi är runt 20 år, men vi vet ju på ett ungefär hur vi vill att lägenheten ska se ut. Right? Det är ju ändå ganska smart att planera redan nu då. Men nu ska jag gå och göra mig i ordning men, jag bloggar mer senare! Puss, Ida.


Bild över Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0