Godmorgon, godmiddag!

God morgon, god middag bloggen!
Jag steg upp ur sängen för ungefär en halvtimma sedan. Har sovit som en gris inatt också. Riktigt skönt att få sova ut! Efter denna dagen är våran älskade helg över och skolan börjar imorgon igen. Måndagar brukar vara rätt slappa ändå, så det blir nog inga problem. Tänk om skolan skulle vara på eftermiddagen. Skulle ni vilja det? Jag skulle nog inte vilja det. För om skoldagarna förtsätter vara som nu så kan man ju umgås med vännerna efter skolan, men för att hinna med det nr man går i skolan på eftermiddagen så måste man ju gå upp tidigt och träffa de då. Så jag väljer att gå upp tidigt! Då ska jag inte klaga mer över det. Idag ska jag slappa och ta det lugnt, kanske träffa Martina också. Sen så kommer jag till en sak som händer mig idag, jag ska få en moppe! Fast jag bara är 14 år! x) Jag lägger upp bild sen, den är typ gul/vit och blå. Fin tycker jag, jag fick den utav min kusin som ska ha bil istället nu! Puss! Ida. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0