Grattis Mamma! <3

image205

Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva många lyckliga år/ut i hundrade år, javisst  ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva många lyckliga år/ut i hundrade ååår! GRATTIS MAMMA 37 ÅR! <3
Jag, lillasyster och pappa sjung för mamma redan klockan sex imorse! Och hon blev superglad för de 300 kronorna på Lindex som hon fick utav oss + en teckning av Sofie (lillasyster).
Skolan idag gick segt som vanligt. På bilden skulle vi åka till någon känd plats i Varberg och den kända platsen skulle vi måla av. Jag och Martina drog till Barnens badstrand och jag målade av kallbadhuset och Martina valde fästningen! Det kanske inte blev världens finaste skisser men det bryr vi oss inte om, vi doppade i alla fall fötterna i havet och det var kallt som f*n. Usch vad kallt, kan inte tänka mig att man tycker det är gött att bada där på sommaren! ;p Men annars så gjorde vi inte något speciellt i skolan idag, solade mest på rasterna och snackade skitsnack med boysen. Eller Martina gjorde det. :p Har ni gjort något speciellt idag då? :) Om ja, tell me!
Xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0