Happy birthday to me, happy birthday to me!

God morgon bloggen!

Imorgon fyller jag & Ida år! Vilket bra sätt att inleda ett inlägg!
Det är lite sjukt att vi fyller år på samma dag, don't you think?
Bästa kompisar (för att låta som 7 år) och fylla år på samma dag, rätt kul faktiskt!
Då har vi ju pengar samtidigt, eftersom man alltid får lite cash.
Så vi ska shoppa steeeeeenhårt. Hardcore shopping, here we come!
Och såklart kommer ni få se allt vi shoppat. ;)


Jag har redan smygstartat mitt födelsedagsfirande. Tror jag ska köpa Happy Birthday som karaokeversion. Men det behövs egentligen inte. För jag har sjungt den tre gånger. Eller nej, fyra gånger med denna gången. Det här inlägget kommer att spåra ur om jag inte slutar skriva nu!




Ciao!
Martina.


Kommentarer
Postat av: bellisima

grattis!

2008-04-12 @ 16:05:16
URL: http://bellisima.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0