Happy birthday to me!

Happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday dear Ida, happy birthday to meee!
Nu är jag äntligen 14 år! Och detsamma gäller Martina, grattis gumms! Idag på morgonen blev jag väckt utav min familj som kom sjungande in i mitt rum med frukost och presenter. När jag öppnade det första paketet som var från min lillasyster så fanns det en superbra plattång där i! Tack så väldigt mycket Sofie, superbra var den! Sen så fick jag ett till paket men där i så fanns det ett presentkort på On your mind (vad är det förnågot?) jag visste verkligen inte vad det va förnågot! :S Jag har aldrig hört talas om nån affär som heter så, så det var ju lite pinsamt att säga. Men dom sa att det fanns kläder där som jag nog skulle tycka om, men jag vet inte.. jag visste ju inte vad det var förnågot... :'/ Jag hade önsat mig på Gina Tricot, men mamma fick för sig att den låg precis där den affären ligger och att den hade bytt namn till On your mind. Klart, lite besviken blev man väl kanske, och det var 300:- också! Men idag ska det i vilket fall somhelst ställas till med kalas här hemma! Så jag kanske får något roligt då, vem vet ;) jag lägger upp sen vad jag fick! Men vet ni vad det är för någon affär: On your mind?



Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0