Helg!!!

Hejsan!
Gud så fort denna veckan har gått! Nu är det plötsligt fredag, man blir ju förvirrad här. Jaja hur som helst så har jag vart i skolan idag och fredagar är korta så det har inte vart så jobbigt idag. Vi hade matte, engelska, spanska & idrott. Jag fick mitt matteprov idag och jag fick VG, 29/40 poäng. Jag blev väl rätt så nöjd. Martina fick där emot 39/40 poäng alltså MVG vilket var superduperbra tycker jag. Grattis Martina! men hon gillar matte och jag hatar det, så det kanske inte är så konstigt. På idrotten körde jag hårt! Haha. Nej men det var kul vi hade innebandy och nån annan grej som jag inte orkar förklara vad det är. Nu ikväll så försöker Sandra få med mig till kyrkan där det brukar vara ungdomssamlingar på fredagar + sånt där när dom berättar om gud och sånt men jag hatar när dom snackar om honom, är inte så mycket för gud liksom. Men annars är själva ungdomssamlingen kul. Då umgås man bara liksom. Men alla är typ kristna där och det är ju inte jag. Annars ska jag bara sitta hemma och mysa med familjen och kolla på sesongsstarten av Talang 2008 som kommer på fyran klockan åtta ikväll, missa inte! ;)
Men jag ska äta lite food nu!

Kraam Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0