Hemkommen från Donken!

Hej alla söta!
Kom hem från Donken för en stund sen. Åt en Happy Meal med cheeseburgare, pommes, minimorötter & Sprite. Sedan (såklart) åt jag McFlurry med Smarties. My favourite!
Men tyvärr så är den inte så god när man är proppmätt, usch vad mätt man blir efter McDonalds.

Det är synd också att det är så tråkigt väder, by the way. Mulet och inte speciellt varmt.
Jag hatar när det är sånt här väder. Antingen ska det ösregna så det ändå blir lite mysigt att sitta inne, eller så ska det vara soligt & skönt så man kan vara ute. INTE mitt emellan.

Nej, nu får jag väl ta och hitta på något för att liva upp den här gråa lördagen!





Puss & kram,
Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0