Hjälp mig att bestämma mig!

Hejsan alla läsare!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg om sommarjobb så skrev jag ju att jag kommer få en lön på 14000 - 17000 ungefär, och det är ju inte så jättelite! Så jag kommer ju ha råd med en hel del. Martina blev förstås avundsjuk för hon hade planerat att detta skulle bli hennes sista lediga sommar. Men så kommer jag och säger att jag kommer få så och så mycket. Hon har redan visat en massa saker som hon tycker att jag ska köpa, värsta märkesskor/kläderna och så. Men jag vill nog köpa kläder som vanligt, för då kommer jag ju ha råd med mer kläder. Om ni förstår vad jag menar. Jag tror jag kommer shoppa mest på Wilma då, min favoritaffär<3 Älskar alla kläderna där. HAr ni vart där inne någon gång? :) Men jag tycker ni ska hjälpa mig att bestämma mig! Så skriv vad ni tycker jag ska välja för "paket" som jag har gjort iordning! (Och just då är det ju sommar! tänk på det)
image121
Om jag får säga det själv så lutar det nog mest åt Forever21's kläder.. Men jag vet inte!
Snälla hjälp mig att bestämma mig!!
Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0