Lördag!

Hejsan!
Jag belv värsta glad imorse när jag vaknade och såg att det inte var ett ända moln på himlen och soligt! :D Så jag bestämde mig för att sitt aute på innergården och äta frukost. Ebba var självklart med mig där ute och satt och tiggde mat ;) Men hon solade sig lite också! :) Men sen kunde man inte sitta där längre för jag skulle ner till stan och löpa en till moppehjälm, vi skulle nämligen ut och åka på landet med den där ingen kan se mig! Det gik superbra och jag körde mycket. Men en paus tog jag för att hoppa på studsmattan med min kusin Elina. Okej, jag är verkligen inte lika bra som henne på att göra volter och sånt, men eftersom att hon går på gymnastik och kan sånt så försåkte hon lära mig, men det gck inte så bra. Jag får la fortsätta öva så kan jag väl det om ett tag! ;) 

Tjejfesten igår gick jättebra, vi hade kul och skrattade mycket! :) Jag bjöd mina gäster på lasange, kladdkaka och godis. Presenterna jag fick var: Två presentkort på Gina Tricot 125:- sammanlagt, presentkort på Essens 100:-, Presentkort på Kicks 25:-, diadem och örhängen, bild på Björn Gustafsson, hårinpackning m.m.
Pusshej/ Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0