Måndag.

Hi sweethearts!
Har precis vart ute och kört moppe och så dum som jag är så glömmer jag vantar, så nu är mina häder förfrusna isbitar! Men dom börjar hetta till sig lite granna så dom känns helt tjocka och varma nu, man riktigt känner blodet rusa i ådrorna glada att få komma tillbaka till fingrarna. Men jaja, nog om det. Från en sak till en annan så har jag vart i skolan idag. Och där hände det inget speciellt. Eller jo! Vi övade inför den filmen vi ska spela in nu i vår som jag har pratat om tidigare, vi ska göra en film om boken "Imorgon när kriget kom". Den är faktiskt riktigt bra den boken måste jag säga! Men att öva gick väl sådär, men det var där emot väldigt skoj. När skolan var slut så fick vi våra efterlängtade omdömmen. För er som inte vet vad det är så är det som betyg, fast dom skriver hur man har skött sig, vad man fått för provresultat, om man är närvarande på lektionerna och saker man ska bli bättre på till nästa år då vi får betyg istället.

Men anyway, så när jag kommit hem så skulle jag till staden med Martina och shoppa loss för våra födelsedagspengar + presentkort! Det jag fick var: Två presentkort, ett på Gina Tricot (300:-) och ett på On your Mind (300:-). Pengar, ca. 750:-. En plattång som man kan vika ihop och som är superbra. Två små blombuketter. Teckningar från min lillasyster, jättefina var de!

I stan så gjorde jag två fynd. En bekini och en blå jättesöt kofta. Martina hittade en tajt åtsittande aprikos/ljusorange tunika som var djup i ryggen (skitsnygg!) och foundation
to her grandmother! (mormor).
Jag lägger strax upp vad jag fyndade + dagens outfit!

Ha det bra, Kram Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0