Mysmyset är slut!

Mysmys kan man ju lugnt säga att Martinas tjejfest var! Riktigt gött var det, vi snackade typ hela tiden (som alltid) och åt pannkakor, mums! Sen så orkade vi inte snacka så mycket mer så vi bestämde oss för att sminka varandra, eftersom att ingen hade något smink på sig så passade det ju bra. Så jag sminkade Martina och Martina sminkade mig, sen de andra två som var där sminkade också varandra Belinda och Aida heter de. Men vi hade i alla fall riktigt kul, som alltid. Det måste låta rätt så kul för att alla pratar i mun på varandra hela tiden! Så gapar man typ också eftersom att musiken är på. Men sen när mysfesten var slut så gick alla hem och lämnade Martina ensam hemma! Men det ville inte jag så jag åkte dit igen och stannade en halvtimma eller så. Men mot min vilja så var jag tvungen att cykla hem, men jag och Martina bestämde att vi skulle träffas imorgon istället. Så det längtar jag redan till! Men här kommer massa bilder från festen! Puss, Ida.<3

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0