Ojoj!

Hejsan! Det var ett tag sedan. Jag har tagit en liten break i från allt bloggande samtidigt som tiden bara rinner iväg! Men jag ska börja skärpa mig nu och blogga mer! :)

Nyheter sen sist är väl att jag har haft svinkoppor denhär veckan. Inte kul. Jag har som ett sår på läppen som ser ut som ett munsår, fast det är inte det. Det svider dag ut och dag in. Imorse så pillade jag bort lite (mycket intressant) och då började det svida, och det har det gjort sen dess. Jag tar på handsprit, sånt som doktorer och läkare tar på händerna innan operation eller undersökning, och det är bara för att döda bakterier. Samma gäller mina svinkoppor.

Men till lite roligae saker. I veckan så har det vart fint väder varje dag i Varberg. Så man har kunnat vara ute och sola på rasterna! Det är väldigt kul, för alla i 6an, 7an & 8an är på en och samma plats, vilket är väldigt ovanligt. :)

Men jag måste snart gå och göra engelskaläxan och sen ska jag sova!
Ha det bra! Kram, Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0