Onsdag.

Hejsan!
Fy vad dagen har gått segt. Som vanligt då. Jag har haft en förfärlig huvudvärk hela dagen nästan, så jag var inte med på simningen idag i skolan, jag gick hem och vilade mig istället. När jag kom hem så trode mamma att jag skolkade. Då blev jag lite sur på henne och frågade varför hon inte kan lita på mig men hon trode mig tillslut. Just nu sitter jag bara och längtar till imorgon. Ge-kås då vettni´! Jag tror ni vet vart det är förnågot, men för er som inte vet så är det massor utav billiga saker + kläder som finns där. I stort sätt så finns allt där.
Såhär ser torsdagens shoppinglista på Ge-kås ut:

Shoppinglista inför Ge-kås:

*
Kläder. (Jeans, tröjor, underkläder, klänning)
* Parfym. (Vet inte riktigt vilken men nån som luktar gott)
* Smink (Kajalpennor, mascara, puder, foundation)
* 
Bikini. (Får se om jag hittar någon snygg en, mina bikinitrosor på min andra röda är helt förstora)
* Solglasögon och assesoarer. (På kanskelistan ligger assesoarer som jag får se om jag slår till med)

Sen är det nog inget mer skulle jag tro. Jag lägger upp sen efteråt vad jag köpt! Kramar, Ida ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0