Onsdag.

Hej!
Eller godkväll kanske jag ska säga! Vad gör ni? SJälv så sitter jag bara vid datorn och surfar runt lite efter 2 timmars läxor!! Usch, jag blir gaalen på alla läxor. Men det är typ bara sju veckor kvar till sommarlovet. Idag i skolan så simmande vi i simhallen och hade NO-prov på ryggradsdjur, det va lätt tycker jag i alla fall. Sen gick jag hem och satte mig med alla läxor till imorgon och nu sitter jag här och ska kanske ut och köra moppe sen! :)

Martinas mamma hade sagt till Martina att om hon får bra betyg så skulle dom åka till Stockholm och vet ni vad dom frågade? Om jag också ville följa med! Jippiii! <3 Fast det blir typ inte förrän nästa år eller nåt, men då hinner man ju spara ihop rejäla slantar! ;) Vi hoppas på att vi ser Kenza och Björn Gustafsson! :) Och så ska vi såklart shoppa en massa! Skitkul ska det bli rent ut sagt! :) Fast i och försig så har mamma inte sagt ja än, men jag tror hon kommer göra det serru! =) Och snacka om vem som blir glad i så fall! =) 

Men jag ska ut nu eller något så vi hörs! Och ha det bra!
Kramar, Ida.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0