Shooshoo!

God dag alla läsare där ute!
Hur mår ni? Har precis kollat lite på tv och ätit kiwi, hihi.
Slutade sent idag, halv fyra. Men det är ändå okej, det är hemkunskapen som gör dagen så lång och det är ändå rätt kul...;) Vi bakade brödbullar typ, dom blev väl helt okej. (:
Ikväll ska jag kolla på Spårlöst & Medium som båda har seriestart. Spårlöst kommer jag ihåg sen jag var liten och Medium har jag följt alla säsonger. För er som inte vet är Medium inget "reality"-program, utan en amerikansk serie.

Vad tycker ni om att man ställt fram klockan då? Helt plötsligt är det ljust så länge!
Jag ska vara helt ärlig - i don't like it! Jag tycker det är så mysigt på vintern när det är mörkt och så.
Jag menar - är det ljust ute sent så kan det väl vara varmt också! Och det kommer ju inte förrän sommaren...
Men vet ni vad? Nu är det bara 58 dagar kvar till sommaren. ;)



Massa kramar,
Martina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0