Shoppingen igår!

Som sagt var jag och Ida inne i stan igår och shoppade lite.
Köpte en tajt klänning med ryggringning från Gina Tricot i aprikos för 129 kronor.
Tog kort på den med nya kameran men jag hittar inte datorsladden!
Får lägga upp en bild senare om jag hittat sladden...
Hursomhelst - är supernöjd med den! Den finns i alla regnbågens färger - orange, vit, svart, grått, blått, grönt, rosa- you name it! Vill ni se hur den ser ut kan ni gå in på Gina Tricot's hemsida, toppen heter "Teodora top".
Ska nog in till stan sen och byta den för den var liite för tajt, så det blir nog en S istället. ;)
Efter det ska jag plugga EN MASSA - läxa i matte & engelska + prov i NO. Shit...


Pussar&kramar,
Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0