Sjuk, igen!

God middag läsare. :)

Jag pratade precis med Martina i telefonen, då sa hon att hon var sjuk idag, vilket jag också är. I veckan så har Martina fått gå och snyta sig och stunden efter så nyser hon hela tiden, så jag tror hon kommer må bättre av att få vara hemma och vila sig. Själv så mår eller mådde jag dåligt igår i alla fall, jag hade jätteont i magen samtidigt som jag har fått en munsår som svider dag in och dag ut, hela tiden! Så anledningen till att jag stannat hemma idag är för att OM det nu skulle vara någon läskig kräksjuka eller något liknande pågång så vill jag inte smitta någon. Jag har utvecklingssamtal idag också, vilket är great nu när jag är sjuk också. Men jag ska dit ändå, det varar inte så länge bara 17,30-18,00.

Och som sagt i tidigare inlägg så ska jag ju vara barnvakt i helgen och jag vill då ha tips på vad jag kan hitta på med en 1 åring som ser ut som en bebis? :) Haha. Skulle bli glad om ni hade några tips!

Ni får inte kramar för att jag är sjuk så ni får... massa slängpussar, Ida! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0