Sommarjobb!

Hej!
Nu har jag nästan nästan fixat mitt sommarjobb i sommar, mitt första. Då jag ska plocka jordgubbar halva dagen, från 06.00 - 12.00 fem dagar i veckan i sex till åtta veckor. Jag har inte ringt än men jag kommer nog få det för min pappa känner de som jobbar där, så tur har man väl :). Det finns ju andra sommarjobb också men jag orkar inte ringa runt! ;) När man är fjorton år så är det inte så många företag som vill ha en. Men när jag blir femton så kanske jag ska fixa något annat, typ som på Funcity, men där jobbar det pollacker som inte kan svenska så det är kanske sådär bra. Men det finns ju mycket att välja mellan om man bara är i god tid! Men jag kommer tjäna mycket på jordgubbs-plockning också, omkring 14000 till 17000 kr! Så det är ju bra! :) Har ni hittat något sommarjobb än då? :)
Kramar, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0