Sommarkänslor!



Tjo!
Då var vi framme vid en ny skolvecka! Och nej jag gillar det inte. Helgen är bara så otroligt kort tycker jag, om den skulle vart längre så skulle jag få det lättare att vara i skolan, I think. Men idag så har jag slappat i skolan, vart i solen och liknande, jag skulle vilja säga att jag var typiska Ida idag kanske. Jag längtar bara mer och mer till sommaren för var dag som går, och det blir samtidigt bara varmare och varmare i Varberg. Göttgött! Men i skolan idag så hände inget speciellt.

Jag funderar bara mer och mer över om jag kanske ska ta och prova hur det är att beställa kläder på internet o.s.v. i så fall ska jag beställa på Forever21 tror jag, eller ska man kanske börja med typ Tradera eller Blocket? Det är så mycket jag vill ha från Forever21.

Jag har tagit på mig mig ett stort ansvar i helgen, jag ska nämligen vara barnvakt åt min lilla kusin Tobias. På fredag så ska det regna sa Martina så då får vi väl hitta på något annat inomhus, någon som har något förslag på vad man kan hitta på med en liten 1 åring som ser ut som en liten bebis? :) Men efter den dagen så ska jag  gå ner med honom och min lillasyster till stan, och så ska vi lämna av min lillasyser på hennes dans och under tiden som hon är där ska vi gå och shoppa lite granna! Och efter det hämta Sofie på dansen och gå och ta oss en god fika! :) Så det ser jag fram emot! men jag ska fortsätta och kolla på Andra Avenyn nu så hejdå!

Kramar,
Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0