Sommarshopping in the city!

Härlig eftermiddag! Solen skiner och snart ska jag & Ida till stan.
We're going shopping - hardcore style, som jag skrev häromdan, haha!
Ida har fick 750 kronor + presentkort och jag fick 650 kronor + presentkort så det här går nog bra. ;) När jag har 100 spänn att shoppa för så brukar jag alltid vara väääldigt sparsam - men har jag minst 500 då...jajemen, det kan gå illa det här. Gina Tricot ska bland annat plöjas! Ska nog köpa en orange klänning och så har jag ju kikat på ett par wayfarers, ska man slå till? Håller ni med om att dom är lite sådär fulsnygga? Hursom - ni kommer få se det vi shoppar som alltid!





Tills nästa gång,
Martina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0