Söndag

Heeey ya'll!
Idag var det söndag då...brukar HATA söndagar, men idag var den helt okej.
Bara slappat hela dagen! Och imorgon är det skola, känns helt okej faktiskt.
Tycker inte att skolan är så hemsk.
Bara man försöker sitt bästa på lektionerna (vilket inte alltid går, men ni fattar...) brukar det gå. ;) Men just nu håller vi på med algebra på matten och jag fattar i stort sett NOLL!
Ska försöka mitt bästa ändå, eftersom det var mitt tips till er måste jag ju själv följa det, right?!

För att prata om något annat - jag var inne på skönhetssajten Eleven innan och hittade hårinpackningar från TVÅL som skapar "vill ha"-begär hos mig! Dom verkar så härliga...
Vad sägs som Cucumber Melon, Pink Cotton Candy eller Apricot Banana?
Söta färger, söta burkar och helt okej pris - jag måste ha en! Tur att man fyller år snart...;)





Puss & kram,
Martina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0