Söndagstrött.

Hej läsare!
Har ni också haft en tråkig Söndag som jag har? Asså usch man känner sig så unken på nått sätt, smutsig eller ja ofräsch helt ekelt. Jag har legat och läst en bok hela dagen efter att jag ätit frukost vid 12-snåret. Sen käkade jag chips och kollade på MTV. Men jag tror det är dags för lite riktig mat snart. Man ska ju absolut inte gå och äta chips som jag precis gjorde. Igentligen så skulle jag nog vart med Martina idag, men det blev inte av, och förresten orkar jag nog inte det heller. Det finns inget dåligare än att helgen är så otroligt kort. Just nu är min pappa eller "plast"-pappa och hämtar min moppe hos min kusin och min lillasyster är ute och leker med sina kompisar. Jag är verkligen förväntansfull eftersom att jag kommer att få köra moppen ändå fast än att jag inte är 15, men pssst säg ingenting ;). Jag ska bara köra på parkeringen och på området för att lära mig, och sen när jag kan så ska jag köra själv omkring här på området. Riktigt kul ska det bli! :) Från sur till glad till sur igen så måste jag berätta att jag nyss sminkade mig som Linda Mehrens lärt mig (skitsnyggt. Haha!) och så tänkte jag att jag kunde göra i ordning håret med och ta posa framför kameran och sen lägga upp på bloggen för att visa er. Men när jag skulle sätta på plattången så funkar den inte! Fatta att jag blev arg! Det hände för kanske en och en halv månad sedan med min andra plattång så nu kan jag inte duscha ikväll. För jag måste alltid platta håret efteråt annars får jag lockigt hår och det gillar jag inte, på mig iaf! :S  Men jag duschade ju igår, men då måste jag köpa en ny imorgon i så fall för jag vill inte gå ofräsch i skolan och inte med lockigt hår! Fy vad jag blev sur!
Vet ni snälla någonstans det finns bra och billiga plattänger? Skulle vara jätte, jätte tacksam för svar.
Puss, Ida.


Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

åh jag vet hur det var att vara 15! älskade att åka moppe tills jag kom till gymnasiet, då kjag började skömmas för den och ställde den på ett dåligt ställe där den en dag blev stulen. har sedan dess inte åkt nå mer moppe. hur kul som helst i den åldern! :D
ha en jättebra kväll
kika gärna in min blogg!

2008-04-06 @ 17:36:47
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0