Stan idag!

Hej babes!
Har vart på stan idag med Martina baby. Det blev tyvärr ingen shopping men godis köte vi allt! I våran lilla galleria i Varbergs stad så säger dom att dom ska bygga ytterliggare en våning, så det blir tre våningar. Värsta bra ju! Mycket mer affärer också. Jag och Martina gick till stan så jag har lite ont i fötterna nu, jag har gått mycket hela veckan. På Gekås, till/i stan och i skolan. Så jag får vila dom under helgen nu. I gallerian så stod självaste Linda Mehrens och sminkade folk! Hon har bland annat sminkat personerna i Let´s dance, eller med andra ord så är hon en utav de mest anlitade sminköser. Det var riktigt kul att kolla på! Och hon gav oss massor utav tips, och så fick man en broshyr (stavning) med 5 olika sminkningstips. Vill i att jag ska ge er tipsen? Kolla nästa inlägg!
Kram, Ida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0