Stekhet måndag!



Hej! Just nu kollar jag på Outsiders som handlar om människor som är extremt utséendefixerade. En kunde inte visa sig utan smink och en annan tyckte att hon var för tjock. Efter detta ska jag kolla på American Idol som börjar nu 21.00 & efter det, sova så gott.

Det har som sagt vart en stekhet måndag idag (enligt mig) så outfiten fick bli tunika med tights, riktigt gött i Varberg börjar det bli nu må jag säga! ;) Imorgon så fyller min kära mamma år och då ska hon få ett presentkort på Lindex utav mig, pappa och lillasyster på 300:-.  Vi får hoppas att min kära moder får en fin dag imorgon då! :) Jag tänkte kanske baka något smaskens till henne också, vad tycker ni att det ska bli förnågot? Äh, eller så bakar jag inte alls.. vi får se.

Oj nu såg jag nyss att American Idol redan har börjat, så jag får sticka och kolla på det nu. Så ha det så bra!
Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0