Tisdag.

Hej!
Slappdag idag. Hatar tisdagar gör jag också. Men i alla fall så är det ju alltid kul att träffa kompisarna i skolan, det är ju i princip det ända roliga! ;) Innan idag på rasten så smet jag och Martina in i datorsalen i skolan och tänkte blogga jättefort och jättekort! Men vi hann inte förän ett lärarhuvud stack in i rummet och vi skyndade oss att logga ut, och som tur var så hann vi! Puuh... det var lite läskigt, vi brukar inte direkt vara de personerna som får skäll, eller? ;)

Min SO-lärare har e praktikant vid sin sida nu i fyra veckor framåt och hon började igår. Hon heter Nadja och bor i Borås och hon liknade också min kusin från min riktiga pappas sida. Jag känner inte min pappa men jag har ändå lite smått kontakt med mina kusiner och farmor och farfar. Men anyway, så kom hon fram till mig idag och sa: "Hej, jag tyckte väl att jag kände igen dig igår, jag kopplade inte riktigt eller så" och då svarade jag "jaha? eller, vem är du?" hon: "Nadja! Din kusin." Och då blev jag superglad! Jag har inte träffat henne på flera år kan man ju säga! Så fatta att jag blev glad. =)

Sen när dagen var slut så gick jag hem och satte mig vid TV:n lite granna och kollade på Andra Avenyn, jag kollar på det ibland men jag tycker inte att det är världsbra, hehe. Sen så var jag lite med grannkompisen och gjorde lite läxor och sen kom Denise så vi stack ut och körde moppe en stund, sen hem och sen ut igen! Hehe. Oj just det! Jag har ju prov imorgon, och jag som inte alls har övat mycket! :S Ojojoj, hur ska detta gå..? Jaja jag får la sticka nu och fixa det, jag slänger in dagens outfit snabbt innan!
Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0