Tjejfest ikväll!

Tjenare!
Sitter och chattar på msn en stund. Jag ska snart börja göra i ordning till tjejfesten som är ikväll hemma hos mig! :D Riktigt superkul ska det bli, särskilt att få presenter! ;o Haha nej skojar bara! Det roligaste är att få träffas tillsammans. De som kommer är: Sandra, Medina, Martina, Aida, Belinda, Kajsa och Louise & of course, lilla jag! ;) Det jag ska bjuda på är: Lasange och sallad, Kladdkaka med grädde och chips och godis! :) Så jag får snart ta att börja baka kladdkakan! Festen börjar vid halv sex och varar till halv tio ungefär. Tycker ni att vi ska ha värsta musiken på!? ;P Det ska vi nog ha. Men jag måste gå och baka en kaka nu, så hejdå!
Kramar, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0