Today's!

Snodd från Kenza. (:

Dagens frukost: Blev ingen frukost hemma! Åt Kinder Brioss på vägen till skolan och slängde med ytterligare en som jag åt på en rast. Stress och åter stress...
Dagens klädsel: Orange kort klänning från Gina Tricot, svarta korta shorts från Zara, svarta strumpbyxor från ? och svart kofta från United Colors Of Benneton. Mycket svart!
Dagens godis: Inget godis idag! Äter bara godis en dag i veckan, and that day is tomorrow.
Dagens dryck: Cider & vatten!
Dagens längtan: Längtar till imorgon, ska ha min lilla tjejfest då!
Dagens låt: Åh, det får nog bli "Blue" med Eiffel 65. Tycker den är riktigt rolig och så passar den mig. När jag föddes var jag i stort sett blå, faktiskt. Så ni förstår!
Dagens plagg: Min oranga klänning från Gina Tricot! Den är så tunn och härlig. Man kan ha den både som tunika och som kortkort klänning. Fyndade den för 49 spänn eller något sånt i höstas.
Dagens avundsjuka: Jag är avis på alla otroligt duktiga sångerskor! Vi har så många bra bara i det här landet. Agnes! Charlotte! Carola! Sibel!
Dagens sämsta: Min huvudvärk! Den har kommit och gått hela dagen, grr...
Dagens bästa: Vädret! Ca 12 grader hela dagen, soligt och "inte ett moln, så långt ögat kan nå". För att referera allas vår egen Tomas Ledin.


Kram,
Martiina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0