Torsdag morgon.

Godmorgon bloggen!
Just nu är det en solig morgon i Varberg och klockan är bara 08.51. Jag har sovmorgon idag så jag börjar inte förrän om en timma ungefär. Jag sitter och äter två smörgåsar med youghurt just nu, alltså frukost! Jag ska snart göra mig iordning också. Min plattång slutade ju att fungera för några dagar sedan men nu är den tillbaka igen! Konstigt, den funkar inte på övervåningen men där nere funkar den.. jaja, jag kan ju lika gärna platta håret där nere som uppe. I skolan idag så ska vi ha NO, matte, spanska och slöjd. Tråkigt, men jag ska göra en liten spegel i slöjden som jag ska ha här hemma. Den ska vara med blåa ramar och på själva spegeln ska det stå "you look great!" kappahl tänker ni säkert på nu ja. Men jag ska kolla runt lite på internet nu så ha det bra pussar, Ida.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0