Äntligen Fredag!

Tjenare alla söta!

Då var det dags för lite bloggande igen! =)
Denhär dagen har gått bra, bra & ... bra ;)
Inga konstigheter på Fredagar inte, då är det ju
helg efter skoldagen! Och stan med Martina :)
Vi hade tänk shoppa loss på Byoung, Happy face &
i någon affär på gallerian kanske? :P
Jag ska ta kort på allting och lägga upp på bdb sen!,
jag kan äver ta lite övriga smygkort på Martina om ni vill det? Hehe.
Sen när jag kommer hem så ska jag ha myskväll med familjen &
kolla på Let´s dance! :D Jag har inte följt det så mycket,
men jag tycker om Danny! Ojojoj så heet! ;) Nej,
kanske inte så het...(jag vet hetare) ;)
Imon ska ska jag slappa, kolla melodifestivalen och slappa!
Jippi, helg nu!!! :D Vad ska ni göra? Och snälla snälla snälla rara
ni, kan ni kommentera här och skriva vad OC handlade om idag? ^^
Skulle betyda såååå mycket för mig! <3 PLEASE?
Puuuuussss! , Ida.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0