Dagens önske -outfit!

image15

Dagens önske outfit kan jag väl förklara som väldigt väldigt änkel för det var precis så jag var klädd idag,
men dock inte i dom kläderna, utan - när man ser domhär kläderna så kanske man tänker "vadå? vad är det för märkvärdigt med dom kläderna" och det är precis så jag vill att ni ska känna, för jag har nämligen vart rätt så slapp idag, så då passade detta aldelles utmärkt!

Dagens önske -outfit består utav: Ett par stuprörsjeans, svart kortarmad tunika, "ballerinaskor", ett halsband med ett svart hjärta & ett träarmband! :)
Sådär kan man också se ut tittut! ;D Haha nej jag skoja bara! :D,
Kramar Ida. <3

Kommentarer
Postat av: Emmie

Fint , gillar skorna : )

2008-02-24 @ 20:03:05
URL: http://Eschedrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0