Drömlistan

Hej allihopa! Idag var det första skoldagen efter en veckas lov, många har lov nu eller har gått i skolan redan 1 hel vecka, lite olika för alla! Riktigt fint vädet, för ovanlighetens skull. Brukar vara riktigt grått här...
Men snart är det mars! :)
Jag har plockat ihop en önskelista inför våren 08, läs och inspireras själva!


- En snygg, svart skinnjacka.
De passar till allt, vanliga outfits blir rockigare och den passar till allt! Finns att köpa överallt, till exempel finns det  snygga på ASOS och H&M.
- Rosa läppstift. Ett riktigt knallrosa läppstift, för det är så himla coolt. Jag älskar starka färger, och ett rosa läppstift SKA inhandlas snarast. Lancome, Isadora och Maybelline har snygga, spana in på Kicks!
- Korta klänningar. Nu är det (vill man i alla fall tro) snart vår, och jag har börjat få riktiga vårkänslor vad gäller kläder! Knälånga, eller kortare, klänningar i fina färger är ett måste. Sommar sommar sommar!
- En färgglad kofta. Det är så himla fint. Tänk dig en vit, tunn klänning till en ljusblå kofta och flipflops till våren. Åh. Så. Fint. Finns superfina i massa söta färger på Gina Tricot.
- En cool kamera. Gärna i någon rolig färg. Helst en ljusgul eller blå. Såklart måste den ju ha flera megapixlar och vara liten. ;) Man måste ju ha en bra kamera för att fota dagens outfit och alla speciella tillfällen! :)





KRAM,
MARTINA. :)

Kommentarer
Postat av: Erika !

Så ser ungefär min önskelista också ut :)

2008-02-25 @ 15:33:54
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0