God kväll!

Godkväll allihopa! Nu vart det kväll igen och ännu en lång dag har man fått kämpa sig igenom.
Dagen har vart lång och seg, och jag har nästan somnat i skolan idag, i alla fall på förmiddagen,
men sen när man fick lite mat i sig så blev det fart på mig! I skolan jobbade vi med våran klasstidning
WOWET som vi har döpt den till, jag har skrivit ett repotage om Britney Spears och en liten (vad det nu heter)
om att Zlatan räddade Inter. Jag har också hjälpt till att redigera hur det ska se ut och så i tidningen,
det tycker jag är jättekul! =D Imon är det tisdag och där är det skola - igen. Då ska vi ha matte, SV, SO, ENG & alla
vanlig ämnen =/. Sen när jag kom hem från skolan så kollade jag på OC och sen hade jag så himmla ont i magen! =S Usch! men jag tog en panodil och sen mådde jag bättre. Efter det ringde Martina och frågade om vi kunde va,
och självklart så sa jag ja! =) Det är alltid roligt att vara med henne! <3 Vi åkte en sväng till Ö&B och köpte plattång
till mig! =) - visst den funkade bra =). Nu ska jag snart kolla på American idol och mysa lite och äta först!
Ha en god kväll! Kramar, Ida.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0