Godkväll allihopa!

Jag sitter här och skriver lite, och har inget
speciellt för mig  mer än att jag lagar mat
samtidigt som jag sitter här :), så jag får liksom
springa upp och ner! =) Hehe.
Inatt så sov jag hos K ♥ vi hade det jättekul till
melodifestivalen & Björn Gustafsson! :D Han är så
skön alltså!! =D. När vi somnat på kvällen/natten så
sov jag jätteskönt! Vi hade ställt klockan på 10.00
så att vi inte skulle vakna allt för sent. Vi vaknade
åt frukost och gjorde oss i ordning, sen gick jag
hem runt 12.00, för det skulle bli släktmiddag vid
13.00, det var trevligt & det var god mat!
Så mätt blev jag ju alltid! Sen försökte jag skynda
mig hem, men det gick inte så snabbt ändå.. ;]
Jag kom hem och så har jag bara slappat sen dess!
Nu ska jag gå ner och fortsätta med maten!
vad har ni gjort idag då? :) Kram, Ida! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack :) Ja choklad gillar vi nog alla :)

2008-02-24 @ 19:38:38
URL: http://hallonochjordgubbar.blogg.se
Postat av: Anna

Skall du till Gotland i sommar?
Vill du veta någonting om Gotland?
Gå in i min blogg, leta upp inlägget om detta ämne och skriv din fråga, jag kommer med svaret!

2008-02-24 @ 20:11:04
URL: http://annagotland.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0