Ida har tråkigt

Uttråkad. 

HEJ SÖTNOSAR!

Just nu sitter jag och har extremt tråkigt, eller det har jag ju haft hela dagen men ändå.
Jag har bara ätit ätit och ätit hela dagen och nu är klockan 14,59, konstigt.. Jag har en viss
förmåg att alltid börja skriva ett inlägg vid just en munut innan det blir hel timme! Eller så gör
jag det när det är t.ex. 22.22, eller något sådant, dety är rätt coolt?! ;) haha Eller det tycker jag
 i alla fall. Men tur är det att man har Kajsa som ringer/sms:ar och drar med mig, jag ska träffa
henne senare så då får jag äntligen röra på mig lite!
Ikväll så är det melodifestivalen! Kul kul, och jag vet inte om jag skulle sova över med Kajsa inatt?.. hm..
Jaja det löser sig senare. Då kommer ju våran kära Björn Gustafsson att vara med i programmet,
men sina skämt som man nästan dör utav! I alla fall jag, och då menar jag ju på ett posetivt sätt att man
garvar ihjäl sig och får tårar i hela ansiktet.
Men det kommer bli kul! :) Bara så att ni vet så kommer Martina som också har denna sidan att skriva snart,
hon har väl inte haft tid eller något, men jag skriver på ändå så ni behöver inte vara oroliga!

Ha en bra lördag!
Kisses, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0