Idas planer för veckan!

Måndag: Skolan börjar (fy!), OC på TV kl. 16.10! :) sen kanske jag ska träffa Martina eller något? :)

Ebba (vovven) ska klippa sig också.<3 Och kolla på 2900 Happiness! Kl 19.00.

Tisdag: Skola & plugga efteråt usch!, skolan gör en galen ibland! Men sen är det hem till OC börjar 16.10, det kan jag bara inte missa! :D Och kl: 19.00 2900 Happiness sen kl. 20.00 kommer Gossip Girl! Också skitbra!


Onsdag:
Skola & OC sen plugga till prov på Torsdag! :o i fysik, men inte så svårt, tycker jag. Senare kanske jag ska träffa någon kompis, vet inte än!  Sen hem till 2900 Happiness kl: 19.00

Torsdag: Sovmorgon till kvart i tio! ;) & sen fysikprov i skolan. Sen bär det av hem to my love: OC kl: 16.10. Senare ska jag plugga lite engelska. Sen 2900 Happiness kl: 19.00

Fredag: Skola med engelska & annat. Sen hem och njuta utav att det är helg & Let´s dance. Sen slänga sig i soffan och sätta på TV:n...OC ;) Sen brukar vi alltid hadla (mat) på fredagar så då hänger la jag med och gör det!
Och senare så blir det väl kanske kyrk också!

Lördag: Slappdag!, maby träffa någon friend? =) Men annars bara slappa på dagen och sen göra någon god mat till Melodifestivalen! :).

Söndag:
Tillbaka till ännu en kort kväll, måste ju sova tidigt eftersom att det är skola dagen därpå! ;/

Vad blir era veckoplaner då? :) Kram, Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0