När nervositeten ökar...

God dag läsare!

Kom hem från skolan för en liten stund sen efter ett långt hemkunskapspass.
Chokladmuffins bakade vi med ett hemskt recept, usch. Goda, visst. Men inte som dom jag gör hemma. ;)

Innan dess var jag & Ida + några från 8:an, 9:an och vår egen klass på ett planeringsmöte.
I mars ska det hållas en konsert för föräldrar och en för låg/mellanstadiet. :)
Så det lutar åt att båda jag och Ida ska vara med på Suspicious Minds (Amanda Jenssen-version) och Nobody's home (Avril Lavigne). Åh, jag var så nervös innan, trodde att vi skulle vara tvugna att sjunga upp solo!
Gjorde det i december inför julkonserten, usch vad nervös jag var! Jag fick ingen luft & hade ont i magen, så då blir det riktigt svårt att sjunga! ;)




Massa massa kramar,
Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0