Veckoplanering

Här nedan ser ni mina veckoplaner! Riktigt tomt, men det fylls alltid på varteftersom. ;) Sorry för att jag skrivit mycket "samma som ovan", men jag har faktiskt inget planerat den här veckan! =P
Vad har ni för planer då? Kommentera! :)

Måndag:
Skola, gå hem och blogga. Sen kanske jag är med någon kompis. Plugga!

Tisdag: Samma som ovan.

Onsdag: Samma som ovan.

Torsdag: Samma som ovan.

Fredag: Mys med familjen framför Let's Dance. Hoppas att Tony & Annika åker ut, ni då? :)

Lördag: Mys med familjen igen, fast framför Melodifestivalen! Hoppas att Sibel går vidare. :)

Söndag: Tråkdag oftast! Så jag får försöka hitta på något. Tråkigt, för det mesta är helt stängt eller så stänger det tidigt. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0