A cup of tea. *


{Jag dricker té i mina prickiga pyamasbyxor som jag sytt själv, mitt gula
bikbok-linne, ruffsiga hår & utan smink! } 

God kväll mina små änglar. ;) ♥
Jag sitter och försöker koppla av med en kopp honungsté.
Jag har absolut inget socker i Martina (om du läser detta)
bara honung. Annars brukar jag ha..nej jag vill inte ens
prata om det, allt jag kan säga är att jag brukade ha väldigt
mycket socker i iaf. Men det är slut på det nu. Jag & Martina
brukade alltid dricka té när vi träffades innan hon åkte till Italien,
så det är klart att det kommer upp lite minnen och jag bara
saknar henne mer och mer & längtar mer och mer till imorgon,
för då kommer hon hem! :D Jippi! Det ska bli så kul. Idag har
både jag och min lillasyster städat våran övervåning så den bara
skiner jämnfört med nedrevåningen. Haha. Nu tog mitt té
plötsligt slut så jag får nog springa ner och kolla om tévattnet
på spisen fortfarande är varmt. Sov så gott & dröm om mig. ;p
Pussaar! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0