Hot like a hotdog? *

God morgon.
Jag kämpade mig upp denna morgonen. Nej jag skojar bara.
Solen lyste in i mitt fönster, mot min säng så jag kunde inte sova.
Jag somnade kanske vid två-halv tre igår. Så jag behöver sova mer.
Men strunt samma, jag ska gå ner och ta mig en riktig god frukost nu,
åt nästan inget igår förrutom massa onyttigt! Just det ja, igår var jag och
Martina på Gekås också, jag fick med mig: 3 klänningar, en tunika, mysshorts,
ansiktsmask, ansiktsrengöring, mascara, eyeliner, puder, blond hårfärg, trosor,
sockar, boddybutter, "home spa" (duschkräm) & bodyspray. Sen fick jag väl
med mig någon cola med tror jag som Martina köpte åt mig! Haha. Så snällt.
Men nu är jag hungrigare än dig så jag måste gå nu! ;)
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0