Trolligt värre *

God morgon bloggen. Jag ser ut som en enda stor ruffs i håret
idag. Jag orkade inte blåsa håret igårkväll efter att jag duschat,
så det har lockat sig jättemycket. Jag har lockigt hår egentligen.
Idag så ska jag städa på övervåningen så att det ser fint ut här.
Sen vet jag inte vad jag ska göra. Träna lite kanske & sedan göra
ansiktsmasker & massa sånt. Det brukar vara skönt. Jag har fått
ett brännmärke på pekfingret efter att jag brännt mig på mormor
och morfars mickrovågsugn. Aj! Så det ser inte så fint ut det. Imorgon
kommer min älskade Martina hem från Italien där hon har varit
i en hel månad nu. Gud vad jag har saknat henne. Men imorgon
kommer hon, och då ska jag kanske om vi hinner träffa henne
snabbt och säga hej. Men sen på torsdag ska jag vara med henne
hela dagen. Vi ska ner till stan på kvällen då eftersom att det är
långtorsdag & allt är öppet till 22.00 som jag berättat. Sen på
fredag så blir det Gekås! Ska shoppa kläder och grejor. Allt
är ju så billigt där! Men nu är klockan snart 12.10 och min mage
bara skriker efter frukost som jag inte ätit än. Ha en bra dag!
Pussar & Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0