Yesman! *


{Min fina karta om vart Martina har varit och hur de tar sig hem till Sverige
igen med bilen! ;) }

Good morning.
Jihoo! Martina kommer hem idag! :D
Fast hon är nog inte på ingång till Sverige
riktigt än skulle jag tro. Hon åkte hela vägen
från södra Italien till i mitten av Tyskland. Så
nu har hon inte jättelångt kvar hit. :) Annars så
ska jag ducha snart tror jag & sen ska jag nog
gå ut och gå med Ebba på en liten promenad.
Sen kommer ju Martina, så jag ska väl träffa henne
lite fort & bara säga hej och lite sånt. :) Det känns som
att jag inte träffat henne på evigheter! Och det har jag ju
inte heller. Haha. Men en månad är ju kanske inte
evigheter. Men jaja, slutbabblat om detta nu!
Jag ska ner & äta frukost. Vad hittar ni på idag då? :)
Ha det fint! Pussar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0