Goder morgon.


Good morning everybody!
Jag vaknade precis utav att någon knackade på dörren, men jag hann inte öppna seg som jag är. Igår kom jag hem vid halv tolv ungefär efter en sväng ute med Sebbe. Idag har jag absolut inga planer! Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt, jag är ensam hemma i stort sätt hela dagen så jag ska väl kanske kolla på någon film & äta något gott! ;) Idag ser vädret ut att vara lite molnigt, men ibland så tittar solen ändå fram. Jag vill att det ska bli varma tider här i Sverige igen! Inte massa moln & regn, då har ju Martina det hur skönt somhelst! Hon får ligga i solen hela dagarna, hon skickade ett mejl igår där hon skrev att det vart jättevarm ute då. Fusk!! ;p Men jag ska ta och äta & gå ut med lilla Ebba. Så ni får ha en bra morgon, så bloggar jag senare!
Pussar, Ida. *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0